Your Business Blueprint

Nog niet eerder was er een tijd dat zoveel mensen geconfronteerd werden met druk vanuit werkgevers, opdrachtgevers en/of de overheid.
Zo kunnen…

  • Mensen die ervoor kiezen om niet gevaccineerd te worden ontslag tegemoet zien.
  • Bedrijven die jarenlang hebben gefloreerd omvallen door de maatregelen.
  • Achterstallige belastingen bij veel mensen voor grote financiële problemen zorgen.

Het is tijd om op te staan en in actie te komen. 

Tijdens Your Business Blueprint leer je alle basis ingrediënten om je eigen bedrijf/organisatie te starten.

Want mensen kunnen je gemakkelijk vertellen dat je iets anders moet gaan doen maar hoe?

Je leert tijdens dit seminar de eerste zeven essentiële stappen voor het opbouwen van jouw eigen online/offline business/organisatie 

  1. Hoe bepaal je jouw missie en visie.
  2. Hoe doe je snel en effectief marktonderzoek.
  3. Doelgroep bepaling.
  4. De kracht van analyses en rapportages
  5. Content strategy. Welke inhoud en waarom. 
  6. Online Lead generation. Online de verbinding aangaan. 
  7. E-mail marketing.

De stap naar onafhankelijkheid

Een van de eerste stappen naar onafhankelijkheid is de weg naar ondernemerschap.

Ondernemerschap staat voor:

* Zelf verantwoordelijkheid nemen voor jouw acties

* In je eigen creatiekracht leren stappen

* Leiderschap nemen

* Persoonlijke ontwikkeling

* Verbinding en samenwerking

Why fit in when you were born to stand out.

Dr. Seuss

De 7 Stappen

Missie & Visie

“Where there is no vision, the people perish” is een tekst uit de Bijbel.

Ieder bedrijf, iedere organisatie heeft een visie nodig. Met een betekenisvolle visie weten mensen niet alleen waar je voor staat maar ook waar je heen wilt.

Door je missie en visie duidelijk te hebben, kan je vervolgens alle beslissingen die je neemt, in het licht van deze missie & visie plaatsen.

Brengt een bepaalde beslissing of actie jou dichter bij het volbrengen van jouw missie & visie? Ga er dan helemaal voor. Brengt het je niet dichterbij of zelfs verder af van je missie & visie? Doe het dan niet.

Marktonderzoek

Je wilt geen kleine vis in een grote vijver zijn. Je wilt een grote vis in een kleine vijver.

En niet om simpelweg de grootste te zijn maar om vooral uniek te zijn in jouw diensten en/of producten.

Jouw unieke product en/of dienst is jouw voornaamste bestaansrecht.

Met een gedegen marktonderzoek ontdek je niet alleen wat anderen in deze markt doen, je leert ook hoe jij jezelf van de rest kan onderscheiden.

Doelgroep bepaling

Veel startende bedrijven schieten met hagel en hopen dan iets te raken.

Met de hedendaagse techniek is het mogelijk om klanten te targetten op leeftijdsgroep, interesses, achtergrond, woonplaats en nog veel meer.

In dit seminar leer je hoe je jouw doelgroep zo snel mogelijk leert bepalen.

Dit bespaart je niet alleen tijd en geld, het zorgt er vooral voor dat je een gelijkgestemde groep mensen bereikt die samen een community vormen.

Analyses en rapportages

Meten = weten. Een van de  meest onderschatte onderdelen binnen veel nieuwe bedrijven en organisaties is het maken van analyses en rapportages.

Door regelmatig te evalueren, te analyseren en te kijken wat goed ging en wat beter kan, blijf je voortdurend werken aan het verbeteren van de kwaliteit van je producten en/of diensten.

Hiervoor kan je werken met KPI’s; Key Performance Indicators.

Ook gaan wij tijdens het seminar in op de NPS (Netto Promotion Score) en het houden van enquêtes.

Content Strategy

In dit seminar maak je kennis met ‘Educational marketing’.

Met blogs, gratis rapporten, video’s, webinar en andere content lever je waarde. Meestal gratis.

Daarmee bouw je een relatie met jouw publiek en kunnen mensen zelf bepalen of ze meer willen van hetgeen jij te bieden hebt.

We gaan tijdens dit seminar in op de verschillende vormen van content en ook op de manieren waarop je ervoor kan zorgen dat er een voortdurende stroom van content is.

Lead generation

Het is heel eenvoudig. Dit is wat jou van de rest onderscheidt.

Wat is Lead Generation? Leadgeneratie is het wekken van de interesse van potentiële klanten met als doel om jouw bereik en/of jouw omzet te vergroten.

Er zijn verschillende manieren waarop Lead Generation kan worden toegepast. We gaan hier in op de meest voorkomende manieren waar je direct mee aan de slag kan.

E-mail marketing

Volgens sommigen is E-mail marketing niet meer van deze tijd. En dat is mooi! Want dat geeft jou alle kansen om het juist wel te gebruiken.

Wat E-mail marketing betreft kunnen wij heel simpel zijn: Het werkt!

En… het is gewoonweg niet vergelijkbaar met Social Media Marketing.

Tijdens dit seminar krijg je een korte introductie tot E-mail marketing. Je leert welke programma’s je hiervoor kan gebruiken, hoe je pakkende titels en teksten maakt en vooral, hoe je binnen een paar maanden tijd een E-mail lijst bouwt met duizenden E-mail adressen.

morry

De trainer

Mordechaï (Morry) Krispijn is sinds 1996 ondernemer. Hij begon zijn dansschool met welgeteld twee cursisten. Die vroegen hem of de les wel door zou gaan met zo weinig mensen. Deze twee mensen namen twee vrienden mee, die vier mensen namen ieder vier mensen mee en binnen enkele maanden moest de dansschool drie keer verhuizen naar een grotere locatie. Uiteindelijk bouwde Morry Salsaventura uit tot Nederlands grootste dansschool met danslessen in meer dan tien steden, maandelijkse feesten, dansreizen en een eigen docentenopleiding.

Naast de dansschool bouwde hij verschillende bedrijven en organisaties op waaronder nu ook Army of Love. 

“Als je eenmaal weet hoe het moet kan je deze formule blijven herhalen en kan je binnen enkele maanden een succesvolle organisatie opbouwen”. 

X